ပညာအလင္းေရာင္ ကူညီထြန္းေျပာင္ေစသည္ ဆုိရာတြင္
. .
ကြၽန္မ ဂုဏ္ထူးတန္း(ဒုတိယႏွစ္) တကၠသိုလ္
ေက်ာင္းသူဘ၀၊ ၂၀၀၂ ခုႏွစ္။ အတန္းတင္ စာေမးပြဲေျဖၿပီးခ်ိန္၊ ေက်ာင္းပိတ္ခ်ိန္တိုင္း
ေက်ာင္းစရိတ္ရရန္ အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္တစ္ခုခု လုပ္ေလ့ရွိပါသည္။ တစ္ေန႕ ကြၽန္မအလုပ္ေနရာသို႕
တကၠသိုလ္ မွ ဆရာမ (၂) ေယာက္လုိက္လာပါသည္။ ကြၽန္မအား ပါေမာကၡ ေခၚခုိင္းသည္ဆိုကာ ေက်ာင္းသို႕
လုိက္သြားရသည္။ ဘာေၾကာင့္ေခၚသည္ မေျပာ။ ရင္တထိတ္ထိတ္ျဖင့္ ေက်ာင္းသို႕ေရာက္ေသာ္ အေျဖကား
ႏိုင္ငံျခား တကၠသိုလ္တစ္ခုမွ ပညာသင္ဆုေခၚေၾကာင္း သိရသည္။ တကၠသိုလ္မွ ဘာသာရပ္တုိင္း
တြင္ ဒုတိယႏွစ္ (ဂုဏ္ထူးတန္း)မွ အမွတ္အမ်ားဆံုး ရရွိသူမ်ားအား ေလွ်ာက္လႊာေခၚေၾကာင္း
သိရပါသည္။ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသူဘ၀တြင္ ကြၽန္မ အေမွ်ာ္လင့္ဆံုးဆု . .အလုိခ်င္ဆံုး အခြင့္အေရးတစ္ခုျဖစ္ပါသည္။
ထုိေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေၾကာင့္ တကၠသိုလ္စတက္ခ်ိန္မွ ယခုတက္ေနေသာ ဂုဏ္ထူးတန္း(ဒုတိယႏွစ္)
ေရာက္သည္အထိ အစြမ္းကုန္ ႀကိဳးစားခဲ့ပါသည္။ ေပ်ာ္ရႊင္၊ ေၾကနပ္၀မ္းေျမာက္မႈမ်ားစြာႏွင့္
လုိအပ္ေသာ ကိုယ္ေရးရာဇ၀င္မ်ားျဖည့္ၿပီး တက္ၾကြေသာ ေျခလွမ္းမ်ားျဖင့္ မိဘမ်ားအား ေ၀မွ်ေသာ
အိမ္အျပန္လမ္း။ ထက္သန္ေသာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေရာင္ျခည္မ်ားျဖင့္ ေန႕သစ္မ်ားကိုႏိုးထခဲ့ေသာ္လည္း
. . ။ ထိုဆုကို ကြၽန္မ မရခဲ့ပါ . .။ ကြၽန္မထက္ ပို၍ထူးခြၽန္ေသာ တျခားဘာသာရပ္မွ ေက်ာင္းသူတစ္ဦး
ရရွိသြားပါသည္။
၀မ္းနည္းစိတ္မ်ားျဖင့္သာ ေျဖသိမ့္ခဲ့ရပါသည္။ ေသခ်ာမႈတစ္ခုကား ကြၽန္မပိုၿပီး ႀကိဳးစားရပါဦးမည္။
၀မ္းနည္းစိတ္မ်ားျဖင့္သာ ေျဖသိမ့္ခဲ့ရပါသည္။ ေသခ်ာမႈတစ္ခုကား ကြၽန္မပိုၿပီး ႀကိဳးစားရပါဦးမည္။
သာမာန္၀န္ထမ္းမိသားစုမွ
သမီးႀကီးျဖစ္ေသာ ကြၽန္မအတြက္ ပညာေရးခရီးလမ္းမွာ ၾကမ္းလွပါသည္။ အခက္အခဲ အတားအဆီးေပါင္းမ်ားစြာ၊
သည္းခံရျခင္းမ်ားစြာ၊ စိတ္ခံစားမႈမ်ားစြာ မျပည့္စံုမႈမ်ားစြာ အရင္းတည္၍ သိပၸံ (ဂုဏ္ထူးဘြဲ႕)၊
မဟာသိပၸံဘြဲ႕၊ မဟာသုေတသနဘြဲ႕ . . တစ္ထစ္ျခင္း၊
တစ္လွမ္းျခင္း လွမ္းတက္ခဲ့ရေသာ ကြၽန္မ၏ ေလွခါးထစ္မ်ား။ ေမာပန္းလွပါသည္။ သို႕ေသာ္ ဇြဲမေလွ်ာ့ပါ။
ေျခကုန္လက္ပမ္းက်လွပါသည္။ သို႕ေသာ္ ႀကိဳးစားမႈ၊ ၀ီရိယမ်ား ပိုထည့္ကာ ကြၽန္မ၏ ပန္းတုိင္မေရာက္မျခင္း
အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနရင္း . . ။
တကၠသိုလ္မွ သရုပ္ျပဆရာမရာထူးမ်ား ေခၚေသာ္လည္း
ကံအေၾကာင္းမတိုက္ဆုိင္စြာ ကြၽန္မ ဆရာမ မျဖစ္ခဲ့ပါ . .။ တကၠသိုလ္စတက္သည့္ ပထမႏွစ္မွစ၍အလုပ္ေခၚသည့္
အခ်ိန္အထိ ႏွစ္စဥ္ အတန္းတိုင္း ထိပ္ဆံုးမွ ေအာင္ျမင္ခဲ့ေသာ္လည္း . . ေအာင္ျမင္ေအာင္ႀကိဳးစားခဲ့ေသာ္လည္း
ကြၽန္မ တကၠသိုလ္ဆရာမတစ္ဦး ျဖစ္ခြင့္မရခဲ့ပါ . .။ ေမွ်ာ္လင့္စိတ္ကူးယဥ္ထားေသာ ဘ၀ႏွင့္
လက္ေတြ႕ ေတြ႕ႀကံဳရျခင္းမ်ား ျခားနားလွပါသည္။ ေျဖသိမ့္ႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားခဲ့ရပါသည္။
ပါရဂူသုေတသန
ပထမႏွစ္၊ ဒုတိယႏွစ္။ ေငြေၾကးအခက္အခဲမ်ားစြာႏွင့္ လံုးျခာလုိက္ေနခဲ့သည္။ မိုးလင္းသည္ႏွင့္
အိမ္မွထြက္ ေက်ာင္းစရိတ္ရရန္ က်ဴရွင္သင္ . . ထိုမွ ေက်ာင္းရွိ ဓါတ္ခြဲခန္းသို႕ေျပး
. .ညေန ေနာက္တစ္ခ်ိန္ က်ဴရွင္သင္ . . ။ ႏိုဘယ္လ္ဆု ရရန္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မဟုတ္ေသာ္လည္း
ကြၽန္မျပဳလုပ္ေနေသာ ပါရဂူသုေတသန၏ ရလဒ္မ်ား ေကာင္းမြန္ေစခ်င္ပါသည္။ မိမိ၏ ေငြေၾကးအင္အား
တတ္စြမ္းသမွ်ျဖင့္ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေစခ်င္ပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ အရင္းအႏွီးစိုက္ထုတ္ရမႈမ်ားမွာလည္း
ကြၽန္မ တတ္စြမ္းသမွ် လက္ကုန္ ..။ ကြၽန္မ ျပဳလုပ္ေနေသာ သုေတသနလုပ္ငန္းမ်ားထဲတြင္ စိတ္ေရာ၊
ကိုယ္ပါႏွစ္လွ်က္ . .။ ဘ၀၏ခက္ခဲ ခါးသီးမႈမ်ားအားလံုး၊ သုေတသနျပဳလုပ္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားတြင္
ႀကံဳေတြ႕ေနရေသာ အခက္အခဲမ်ားအားလံုးကို ရင္ဆုိင္ရုန္းကန္ခဲ့ရပါသည္။
တစ္ေန႕
. . ကြၽန္မတို႕ အိမ္နားရွိ စာအုပ္အေဟာင္းဆုိင္မွ လေက်ာ္ေနၿပီျဖစ္ေသာ ျပည္ျမန္မာ ဂ်ာနယ္တစ္ေစာင္တြင္
“သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ ထိန္းသိမ္းျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ သုေတသနလုပ္ငန္းမ်ား အား အကူအညီေပးရန္”
ဆုိသည့္ ေခါင္းစဥ္ႏွင့္ ေဆာင္းပါးသတင္းတုိတစ္ခုကို ကြၽန္မ၏ မိခင္က ဖတ္မိသည္။ ကြၽန္မအား
ဆက္သြယ္စံုစမ္းၾကည့္ရန္ တုိက္တြန္းသည္။
ထုိဂ်ာနယ္တုိက္သုိ႕
ဖုန္းဆက္စံုစမ္းၾကည့္ရာ အခန္႕သင့္ပင္ ေဆာင္းပါးေရးသူႏွင့္ စကားေျပာရသည္။ ေဆာင္းပါးေရးသူထံမွ
ထပ္မံဆက္သြယ္ရမည့္ ဖုန္းနံပါတ္မ်ား ရရွိခဲ့ပါသည္။ တစ္စံုတစ္ခု စတင္မိလွ်င္ အဆံုးထိတုိင္
သိခ်င္တတ္ေသာ၊ အဆံုးထိတုိင္ ႀကိဳးစားၾကည့္ခ်င္ေသာ စိတ္မ်ားျဖင့္ သုေတသနလုပ္ငန္းမ်ား
ကူညီမည့္ အဖြဲ႕အစည္းထံသို႕ ဆက္သြယ္စံုစမ္းၾကည့္ရာ . . ေနာက္တစ္ရက္တြင္ ၄င္းအဖြဲ႕သို႕
ကြၽန္မကိုယ္တုိင္ လာေရာက္ေတြ႕ဆံုရန္ အေၾကာင္းျပန္ပါသည္။
ထုိအခ်ိန္ကား
၂၀၀၉ခုႏွစ္၊ ဇူလုိင္လ။ ေပးထားေသာ လိပ္စာအတုိင္း ဘတ္စ္ကား တဆင့္၊ ကုန္းေၾကာင္းတစ္ဆင့္
စမ္းတ၀ါး၀ါးျဖင့္ ပါးစပ္ပါ ရြာေရာက္ ႏွလံုးမူကာ သြားေနရသည္။ ေတြ႕ပါၿပီ။ ကြၽန္မ သြားလုိေသာ
ေနရာ . .။ ခမ္းနားႀကီးက်ယ္ေသာ အေဆာက္အဦးႀကီးကို ရင္သပ္ရႈေမာ ျမင္ရသည္။ ၾကည္လင္ေနေသာ
မွန္တံခါးမႀကီးကို ဖြင့္လုိက္ရာ ရုပ္ရွင္မ်ားတြင္သာ ျမင္ဘူးေသာ သားနားေသာ အဆင္အျပင္မ်ားျဖင့္
ဧည့္ခန္းမေဆာင္ႀကီး၊ လွပေသာ ၀န္ထမ္းအမ်ိဳးသမီးငယ္ေလးမ်ား။ ပထမဆံုး ကြၽန္မကိုယ္ကြၽန္မ
အားငယ္စိတ္ျဖင့္ ၀မ္းနည္းမိသည္။ ကြၽန္မလာခဲ့မိတာ မွားၿပီလားဟု ေတြးမိပါသည္။ မိုးတြင္းမို႕
မိုးေရမ်ား စိုရႊဲေနေသာ၊ ပ်က္တခ်ိဳ႕ ကြက္တခ်ိဳ႕ သနပ္ခါးမ်ား။ အတတ္ႏုိင္ဆံုး သပ္ရပ္ေအာင္
၀တ္ဆင္ခဲ့ေသာလည္း တန္ဖိုးမႀကီးသည့္ သာမာန္ အ၀တ္အထည္မ်ား။ ၀ဲတက္လာေသာ မ်က္ရည္မ်ားကို
အားတင္းရင္း ေဒါင္းပ်ိဳမေလးမ်ား အလယ္မွ က်ီးတစ္ေကာင္ကဲ့သုိ႕ ခံစားရပါသည္။ သို႔ေသာ္
ပညာဟူေသာ မိတ္ေဆြက ရဲရင့္ေစခဲ့ပါသည္။
ကြၽန္မ
ေတြ႕ဆံုရမည့္ တာ၀န္ရွိသူ လူႀကီးမွာ အစည္းအေ၀းခန္းတြင္း ေရာက္ေနေသာေၾကာင့္ ေစာင့္ဆုိင္းရန္
၀န္ထမ္းအမ်ိဳးသမီးေလးမ်ားမွ ေျပာပါသည္။ သူမတုိ႕ ဧည့္ခံေသာ ေကာ္ဖီပူပူကား ရင္တြင္းမွ
စိုးရိမ္စိတ္မ်ားျဖင့္ ေအးစက္ေနေသာ ကြၽန္မ၏ေျခလက္မ်ားကို မေႏြးေထြးႏုိင္ပါ။
ထို႕ေနာက္
တာ၀န္ရွိသူႏွင့္ ေတြ႕ရန္ ကြၽန္မအားေခၚသြားၿပီး အခန္းတံခါးတစ္ခုကို ဖြင့္လိုက္ရာ .
.။ ႏူးညံ့လွပေသာ ေကာ္ေဇာႀကီးကို စတင္ျမင္ရပါသည္။ ဖိနပ္ခြၽတ္ရမည္လား . ။ စီးရမည္လား။
ကြၽန္မ မေ၀ခြဲႏုိင္ပါ။ လုိက္ပို႕သူ ဖိနပ္မခြၽတ္သည္ေတြ႕မွ ဆက္ၿပီး စီး၀ံ့ပါသည္။ အရာအားလံုး
ကြၽန္မအတြက္ အဆန္းတက်ယ္မ်ားသာျဖစ္သည္။ ယခင္က ကြၽန္မ ျမင္ဖူးသမွ် အခမ္းနားဆံုးကား ကြၽန္မတုိ႕ဌာနမွ
ပါေမာကၡ (ဌာနမွဴး)၏ အခန္းျဖစ္သည္။ တစ္သက္ႏွင့္တစ္ကိုယ္
ျမန္မာျပည္တြင္ ယခုကဲ့သို႕ ခမ္းနားေသာ ေနရာသုိ႕ ကြၽန္မလာရလိမ့္မည္ မေတြးစဖူး။ ႏုိင္ငံျခားသို႕
ပညာေတာ္သင္သြားမွသာ ဤသုိ႕ေသာ ေနရာမ်ိဳးသို႕ ေရာက္မည္ဟု ထင္မိခဲ့သည္။
ကြၽန္မေတြ႕ဆံုရမည့္
အဖြဲ႕အစည္းမွ တာ၀န္ရွိ လူႀကီးမွာ ကြၽန္မ ေတြးထင္ထားသည္က အသက္ႀကီးႀကီး လူႀကီးတစ္ေယာက္
ျဖစ္သည္။ သို႕ေသာ္ တကယ္တမ္းေတြ႕ေသာအခါ လူလတ္ပိုင္းမွ်သာျဖစ္သည္။ ရာထူးႀကီးေသာ၊ ပိုက္ဆံရွိေသာ၊
ဂုဏ္သေရရွိ လူႀကီးမင္းမ်ားကို စကားေျပာရန္ ၀န္ေလးတတ္ေသာ စိတ္အခံရွိေသာ္လည္း ကြၽန္မ၏
လာရင္းကိစၥကို လုိရင္းတိုရွင္း ေျပာျပရပါသည္။ ထုိဆရာမွ ကြၽန္မျပဳလုပ္ေနေသာ ပါရဂူဘြဲ႕အေၾကာင္း
ေမးပါသည္။ ၄င္းတို႕ အဖြဲ႕အစည္း၏ ရည္ရြယ္ခ်က္သည္ကား သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ ထိန္းသိမ္းရန္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊
သို႕ေသာ္ ကြၽန္မ အေနျဖင့္ ပါရဂူဘြဲ႕အတြက္ ပညာသင္ဆု ေလွ်ာက္ထားၾကည့္ရန္ အႀကံေပးပါသည္။
ကြၽန္မ ပညာသင္ဆု ေလွ်ာက္လႊာအေပၚမူတည္၍ ဆံုးျဖတ္မည္ျဖစ္သည္။ သူတုိ႕ အဖြဲ႕အစည္းတြင္ ထိုသို႕
ပါရဂူဘြဲ႕ပညာသင္ဆု တစ္ခါမွ မေပးဘူးေသးပါ။ ကြၽန္မ ရရွိခဲ့ေသာ ဘြဲ႕မ်ားႏွင့္ ျပဳလုပ္ေနဆဲျဖစ္ေသာ
သုေတသနမ်ား အေၾကာင္းေရးသားရန္ မွာၾကားလုိက္ပါသည္။
အလာလမ္းတြင္ စိုးရိမ္စိတ္မ်ားျဖင့္ လာခဲ့ရေသာ္လည္း၊
အျပန္လမ္းတြင္ တက္ၾကြေသာ ေျခလွမ္းမ်ားျဖင့္။ ကြၽန္မ ႀကိဳးစားၾကည့္ပါဦးမည္။ ကြၽန္မ၏
ပါေမာကၡ ဆရာ၊ က်မ္းႀကီးႀကပ္သူ ဆရာမ်ားႏွင့္ တုိင္ပင္ကာ ကြၽန္မျပဳလုပ္ေနေသာ သုေတသနက်မ္းအေၾကာင္း
အက်ဥ္းခ်ဳပ္ ေရးသားၿပီး ကိုယ္ေရးအခ်က္အလက္မ်ား၊ ရရွိခဲ့ေသာ အမွတ္စာရင္းမ်ား (သရုပ္ျပဆရာမ
အလုပ္မရခဲ့သည့္အတြက္ ၾကိဳးစားခဲ့သမွ် အခ်ီးအႏွီး ျဖစ္ကုန္ၿပီဟု ယူဆခဲ့ေသာ) ႏွင့္ သုေတသအတြက္
ခန္႕မွန္း ကုန္က်စရိတ္မ်ား ကို အသပ္ရပ္ဆံုး ႀကိဳးစား၍ ျပင္ဆင္ကာ ထုိအဖြဲ႕အစည္းသို႕
တင္ျပခဲ့ပါသည္။
ေနာက္တစ္ပတ္ခန္႕ၾကာေသာအခါ ကြၽန္မအား အဖြဲ႕အႀကီးအကဲမွ
ပညာသင္ဆုေပးရန္ ဆံုးျဖတ္ေၾကာင္း အေၾကာင္းၾကားလာပါသည္။ ကြၽန္မ၏ ေပ်ာ္ရႊင္မႈမ်ားကို တုိင္းတာရန္
စကားလံုးမ်ား ရွာမေတြ႕ခဲ့ပါ။ ကြၽန္မရရွိမည့္ ပညာသင္ဆုေၾကးသည္ တစ္လ ေငြက်ပ္ တစ္သိန္းေက်ာ္
ျဖစ္ပါသည္။ သာမာန္လူတန္းစားျဖစ္ေသာ၊ ခက္ခဲစြာပင္ပန္းစြာ ပညာသင္စရိတ္ ရွာေနရေသာ၊ ျပည့္စံုေကာင္းမြန္သည့္
ပါရဂူဘြဲ႕က်မ္းျပဳစုလုိေသာ ကြၽန္မအတြက္ အတုိင္းအတာ တစ္ခုအထိ ေျပလည္သြားေစခဲ့ေသာ ေငြေၾကးပမာဏျဖစ္သည္။
ကြၽန္မအား ထိုအဖြဲ႕အစည္းမွ မည္သို႕ေသာ စည္းမ်ဥ္းမ်ားႏွင့္မွ ခ်ဳပ္ေႏွာင္မထားပါ။ ပညာသင္ဆုေၾကးေငြ
တစ္ႏွစ္စာ ရယူေနစဥ္ကာလအတြင္း စာေမးပြဲမ်ား ေအာင္ျမင္ရန္ႏွင့္ တကၠသိုလ္၏ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းမ်ား
လိုက္နာရန္သာ ၀န္ခံကတိလက္မွတ္ ထိုးခိုင္းပါသည္။ ထုိအဖြဲ႕အစည္းမွ ေပးအပ္ေသာ ပညာသင္ဆုေၾကးေၾကာင့္
ကြၽန္မ၏ ပါရဂူ (သုေတသန) တတိယႏွစ္ တစ္ႏွစ္တာလံုး စိတ္ခ်မ္းသာစြာ သုေတသနလုပ္ငန္းမ်ား
လုပ္ေဆာင္ႏုိင္ခဲ့ပါသည္။
ပါရဂူ စတုတÄႏွစ္တြင္လည္း ပညာသင္ဆုေငြ တစ္ႏွစ္စာ
ထပ္မံ၍ ခ်ီးျမႇင့္ခဲ့ပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ကြၽန္မစိတ္တုိင္းက် သုေတသနစမ္းသပ္ခ်က္မ်ား
ျပဳလုပ္ႏုိင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ယေန႕အထိ တုိင္ေအာင္ ထုိအဖြဲ႕အစည္းအား ကြၽန္မကိုယ္တုိင္၊
ကြၽန္မ၏မိသားစု ေဆြမ်ိဳးမ်ား၊ ဌာနမွ ပါေမာကၡ အပါအ၀င္ က်မ္းႀကီးၾကပ္သူ ဆရာမ်ား အားလံုးက
ေက်းဇူးတင္ေနဆဲ ျဖစ္ပါသည္။ ဤပညာသင္ဆုေၾကာင့္ ကြၽန္မ၏ ပါရဂူသုေတသန ေအာင္ျမင္ၿပီးေျမာက္ခဲ့ရပါသည္။
ဘ၀တစ္ေလွ်ာက္လံုး စိတ္ေက်နပ္၊ ဂုဏ္ယူႏိုင္ေသာ ပါရဂူဘြဲ႕က်မ္း ျပဳစုႏုိင္ခဲ့ပါသည္။ ပညာသင္ဆုသာ
မရခဲ့လွ်င္ ကြၽန္မစိတ္တုိင္းက် သုေတသနလုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ႏုိင္မည္မဟုတ္ပါ။ ပါရဂူဘြဲ႕
ေအာင္ျမင္ၿပီးေျမာက္ရန္လည္း မေသခ်ာပါ။
ကြၽန္မအား ပညာသင္ဆု ခ်ီးျမႇင့္ခဲ့ေသာ အဖြဲ႕အစည္းသည္
ျမန္မာျပည္ရွိ ထင္ရွားေသာ လုပ္ငန္းစုမွ အဖြဲ႕ခဲြတစ္ခု ျဖစ္ပါသည္။ ၂၀၀၉-၂၀၁၀ခုႏွစ္ ႏွင့္ ၂၀၁၀-၂၀၁၁ ခုႏွစ္ (၂) ႏွစ္တိုင္
သုေတသနလုပ္ငန္းမ်ား ေအာင္ျမင္သည္အထိ ေငြေၾကး ေထာက္ပံ့ခဲ့ေသာ္လည္း ကြၽန္မနာမည္၊ သင္ယူေနေသာ
ဘာသာရပ္ႏွင့္ တကၠသိုလ္တို႕ကို မည္သည့္ စာမ်က္ႏွာမ်ားေပၚမွ် မတင္ခဲ့ပါ။ ကြၽန္မ၏ ပညာေရးခရီးလမ္း
ေျဖာင့္တန္းေစလုိေသာ ေစတနာသက္သက္ျဖင့္ ကူညီခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။
ယခုႏွစ္မ်ားအတြင္း ေစတနာရွင္မ်ားမွ ပညာသင္ဆုမ်ား
ခ်ီးျမႇင့္ေၾကာင္း သတင္းစာ၊ ဂ်ာနယ္ မ်ားတြင္ မၾကာခဏဖတ္ရႈရပါသည္။ ပညာခရီးလမ္း ေျဖာင့္တန္းေစလုိေသာ
ေမတၲာမ်ားကုိလည္း ေလးစားရပါသည္။ ေစတနာရွင္မ်ားအား ကြၽန္မ၏ ဆႏၵတစ္ခုတင္ျပလုိပါသည္။ ေငြပမာဏအနည္းငယ္ျဖင့္
ဆုအေရအတြက္ အမ်ားအျပားခ်ီးျမႇင့္မည့္အစား အမွန္တကယ္ေငြေၾကး လုိအပ္ေနေသာ ပညာထူးခြၽန္သူ
အေရအတြက္အနည္းငယ္ကို ေငြေၾကးပမာဏထိုက္တန္စြာ ခ်ီးျမႇင့္ေစလုိပါသည္။ ခ်ိဳ႕တဲ့ႏြမ္းပါးသူမ်ားအား
ပညာသင္ေထာက္ပံ့ေၾကး ေပးအပ္သည္ ဆုိသည့္အစား ထူးခြၽန္သည့္ေက်ာင္းသားမ်ားအား ပညာသင္ဆု
ခ်ီးျမႇင့္သည္ဟု ေျပာဆုိသံုးႏႈန္းေစလုိပါသည္။ ႏုိင္ငံတကာပညာသင္ ေက်ာင္းသားတုိင္း မက္ေမာရသည့္
စေကာ္လားရွစ္ ပညာသင္ဆုမ်ားကဲ့သုိ႕ ေငြေၾကးအရ၊ ဂုဏ္သိကၡာအရ တန္ဖိုးျမင့္မားေစခ်င္ပါသည္။
သာမာန္လူတန္းစား မိသားစုမ်ားမွေမြးဖြားလာေသာ
ကြၽန္မတုိ႕သည္ ေငြေၾကးမခ်မ္းသာေသာ္လည္း ရိုးသားစြာ၊ စိတ္ဓါတ္ခိုင္မာစြာျဖင့္ ထူးခြၽန္ေအာင္
ႀကိဳးစားလာသူမ်ား၊ ထူးခြၽန္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနသူမ်ား ျဖစ္ပါသည္။ ကြၽန္မတုိ႕၏ ရည္မွန္းခ်က္မ်ားကို
ေတာက္ပလာေအာင္ ကူညီ ေပးသူမ်ားအား အစဥ္အၿမဲ ႏွလံုးသားထဲမွ ေလးစား၊ ေက်းဇူးတင္ေနမည္ ျဖစ္ပါသည္။
ဆုခ်ီးျမႇင့္မည့္ လူႀကီးမင္းမ်ား အေနျဖင့္လည္း ကြၽန္မတုိ႕၏ ထူးခြၽန္မႈကို အသိအမွတ္ျပဳေစခ်င္ပါသည္။
ကြၽန္မအား ပညာသင္ဆုခ်ီးျမႇင့္ေပးခဲ့သည့္အဖြဲ႕အစည္းႏွင့္
ပညာအလင္းေရာင္ ရွင္သန္ေတာက္ပ ေစရန္ ကူညီေနသူမ်ား အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္စြာျဖင့္ .
. .။
ရွင္းသန္႔လြင္
7
days News Journal
၂၀၁၂၊
ေမလ၊ ၃ရက္
(အတြဲ-၁၁၊
အမွတ္-၃)
No comments:
Post a Comment