Saturday, February 2, 2013

ေနရာလပ္မရွိတဲ့ကမ႓ာ(ေအးသဏ္းမင္း )



                                                                          ေအးသဏ္းမင္း
ေနရာလပ္မရွိတဲ့ကမ႓ာ

·                                 ကၽြန္ေတာ္ကို

ေနရာတစ္ေနရာေပးပါ…..

ေျခဖမိုးေပၚမွာ

       ေျခရာေတြအထပ္ထပ္နဲ႔

လႈပ္ေရြ႕ခြင့္ပင္မရခဲ့လို႔၊

·                                 ကၽြန္ေတာ္ကို

ေနရာတစ္ေနရာေပးပါ…..

ေရွ႕တူရႈမွာ

ေလတိုးခြင့္မရေလာက္ေအာင္

လက္ခ်င္းယွက္ကာဆီးထားလို႔၊

·                                   ကၽြန္ေတာ္ကို

ေနရာတစ္ေနရာေပးပါ…..

ေသလြန္သြားသည္႔တိုင္ေအာင္

ဂုဏ္ပုဒ္ေတြ တသီတတန္းႀကီးနဲ႔

ဆန္႔ဆန္႔ႀကီး ပိတ္ကာထားလို႔၊

·                                  ကၽြန္ေတာ္ကို

ေနရာတစ္ေနရာေပးပါ…..

ခ်ိတ္ပိတ္ခံထားရတဲ့

ႏွစ္ခ်ိဳ႕စကားလုံးခါးေတြေၾကာင့္

ရင္ဘတ္ႀကီး ေယာင္ကိုင္းေနလို႔။

·                                ကၽြန္ေတာ္ကို

………………………………………..

                                                                        2001 Sep 17

No comments:

Post a Comment

Twitter Bird Gadget