Wednesday, February 13, 2013

“ျပန္လာခဲ့ပါမည္ အမိတကၠသိုလ္ရင္ခြင္ဆီ”(ေဒါက္တာစပါယ္သိန္းေပးပို႔သည္)

“ျပန္လာခဲ့ပါမည္ အမိတကၠသိုလ္ရင္ခြင္ဆီ”
         
          အထက္တန္းေက်ာင္းသူဘ၀ကပင္ ရင္ခုန္၊ စိတ္ကူးယဥ္ခဲ့ရေသာ တကၠသိုလ္။ မုိးအခါ ျမက္ခင္းစိမ္းစိမ္းမွာ စိန္ပန္းေတြ ရဲရဲနီသတဲ့။ ေဆာင္းအကုန္၊ ေႏြအကူးမွာေတာ့ ကံ့ေကာ္ေတြ ေမႊးျမၿပီး၊ ဥၾသတြန္သံခ်ိဳသတဲ့။ အဓိပတိလမ္းအဆံုးမွာ မားမားရပ္ေနတဲ့ ဘြဲ႕ႏွင္းသဘင္ကလည္း ခန္႕ညားထယ္၀ါၿပီး သစ္ပုတ္ပင္၊ ဂ်ပ္ဆင္၊ ေရတမာပင္တန္းေတြနဲ႕ သာယာစိမ္းစိုလြန္းလို႕ ျမကြၽန္းညိဳ လို႕ တင္စားတယ္ ဆိုပဲ။ အင္းယားကန္ေဘာင္ေပၚက အေၾကာ္ဆုိင္ေလးေတြမွာ ထိုင္ဘူးမွ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသား ပီသတယ္ . . စတဲ့ အညႊန္းေတြကို ဖတ္ရ၊ ၾကားရတည္းက သြားခ်င္လွတဲ့ တကၠသိုလ္။ ေခတ္တုိင္း၊ ေခတ္တိုင္းရဲ႕ ရာဇ၀င္သမိုင္းမွာ ပါ၀င္ခဲ့တဲ့ ကြၽန္မတုိ႕ရဲ႕ အမိ တကၠသိုလ္။
          ၂၀၀၂ ခုႏွစ္ေရာက္မွ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ေျမကို ေျခခ်ခြင့္ရခဲ့ပါသည္။ ဘြဲ႕ႏွင္းသဘင္၏ ေနာက္နားကပ္ရပ္တြင္ ဂ်ပ္ဆင္ရွိလိမ့္မည္ဟူေသာ ကြၽန္မငယ္စဥ္ကအေတြးကို သီးျခားစီ ရပ္တည္ေနေသာ ဘြဲ႕ႏွင္းသဘင္ႏွင့္ ဂ်ပ္ဆင္တုိ႕က ဣေျႏႀကီးစြာျဖင့္ ၿပံဳးေနၾကပါလိမ့္မည္။ မႏၲေလးေဆာင္ ၀င္ေပါက္မွ ၀င္သည္ျဖစ္ေစ၊ အဓိပတိလမ္း မိန္းေပါက္မွ ၀င္ခဲ့သည္ျဖစ္ေစ ေက်ာင္း၀င္းထဲသို႕ ေျခတစ္လွမ္းခ်မိသည္ႏွင့္ ေပ်ာ္ရႊင္တက္<ကမိခဲ့ပါသည္။ မိမိကိုယ္ကို ဂုဏ္ယူစိတ္၊ ယံုၾကည္စိတ္ခ်စိတ္မ်ားျဖင့္ စာသင္ခန္းသို႕ အေရာက္သြားခဲ့ဘူးပါသည္။ သပ္ရပ္တင့္တယ္ေသာ ဆရာ၊ ဆရာမ မ်ားႏွင့္ တည္ၿငိမ္၍ က်က္သေရရွိေသာ ပါေမာကၡႀကီးမ်ားကို အားက်စိတ္ျဖင့္ ေငးေမာခဲ့ရပါသည္။ တကၠသိုလ္ဆရာမတစ္ဦးျဖစ္လုိေသာ စိတ္သည္ ထုိအခ်ိန္မွစ၍ ကြၽန္မ၏ ရင္တြင္း၀ယ္ အျမစ္တြယ္ခဲ့မိပါသည္။
          ဘာသာရပ္အလုိက္ က်င္းပေသာ အားကစားၿပိဳင္ပြဲမ်ားတြင္ ကိုယ္တုိင္ မဆင္ႏြဲႏုိင္ေသာ္လည္း မိခင္ဌာန၏ ၿပိဳင္ပြဲတုိင္း တက္တက္ၾကြၾကြ အားေပးခဲ့သည္။ ေတးဂီတ ေဖ်ာ္ေျဖပြဲမ်ား အစ၊ တကၠသိုလ္ ႏွစ္ပတ္လည္ ေစ်းေရာင္းပြဲမ်ားအလယ္၊ အာစရိယပူေဇာ္ပြဲမ်ားအဆံုး တစ္ခုမွ် မလြတ္ေစရေအာင္ ဆင္ႏြဲခဲ့သည္။ ကြၽန္မ၏ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသူဘ၀တြင္ ထိုသို႕ေသာ ေပ်ာ္ရႊင္မႈမ်ားမွလြဲ၍ အျခားေသာ စိတ္အာရံုမ်ား မထားႏုိင္၊ မရွိႏုိင္ခဲ့ပါ။ တကၠသိုလ္ဆရာမ ျဖစ္ရန္ဟူေသာ ရည္မွန္းခ်က္က လမ္းမွန္ေအာင္ ဆံုးမေပးခဲ့ပါသည္။
          သင္ယူရမည့္ ဘာသာရပ္မ်ားကိုသာ စူးစိုက္စြာေလ့လာခဲ့ပါသည္။ ကိုယ္တုိင္ ေက်ာင္းစရိတ္ရွာ၍ တကၠသိုလ္တက္ရသူအတြက္ အခ်ိန္တုိင္း တန္ဖိုးရွိပါသည္။ လွပစြာ ၀တ္စားျပင္ဆင္လာၾကေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကိုလည္း ေကာင္းစြာသတိမထားမိခဲ့ပါ။ ထူးခြၽန္ေသာ ပညာရွင္ျဖစ္လုိေသာ္လည္း ကိုယ္ပိုင္စာၾကည့္ခ်ိန္ နည္းလွေသာေၾကာင့္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား စာသင္ၾကား ပို႕ခ်ေနခ်ိန္တြင္ အျပည့္အ၀၊ အာရံုစိုက္ထားရပါသည္။
          စာေမးပဲြနီး၍ စာက်က္လွ်င္ကား ကြၽန္မႏွင့္ ေလာကႀကီး အဆက္အသြယ္ျပတ္ေတာ့သည္။ ေလ့လာက်က္မွတ္ရမည့္ စာအုပ္မ်ားႏွင့္ ကြၽန္မ ခ်စ္ခင္၊ ေလးစားေသာ စာေရးဆရာႀကီးမ်ား၏ စာအုပ္မ်ား (စိတ္ဓါတ္မက်ရန္၊ လက္မေလွ်ာ့ရန္ တုိက္တြန္းေသာ စာအုပ္မ်ား) မွလြဲၿပီး က်န္ေသာ အရာမ်ား အားလံုးကို ေမ့ထားလုိက္ပါသည္။ စာက်က္၍ ပင္ပန္းလွ်င္ ခြန္အားျဖစ္ေစေသာ ဆရာႀကီးမ်ားေရးသားသည့္ စာတစ္ပိုဒ္ ဖတ္လုိက္၊ ၿပီး . . စာျပန္က်က္လုိက္ႏွင့္ မည္သည့္အခ်ိန္ မုိးလင္း၍ မည္သို႕ မိုးခ်ဳပ္မွန္းပင္ မသိပါ။ အိပ္စက္ျပန္လွ်င္လည္း အိပ္မက္ထဲအထိ စာက်က္ေနခဲ့ရသည္။
၂၀၀၀ ခုႏွစ္မွသည္ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္အထိ စာေမးပြဲေအာင္စာရင္း ထြက္ခ်ိန္တြင္ ဂုဏ္ထူး မ်ားစြာႏွင့္ ေအာင္ျမင္တုိင္း ကြၽန္မႏွင့္အတူ အဓိပတိလမ္းၾကီးက ၀မ္းသာၾကည္ႏူးေပးသလုိ၊ ၀မ္းနည္း အားငယ္ရတုိင္း ကြၽန္မ၏မ်က္ရည္စက္မ်ားကို အဓိပတိလမ္းမႀကီးက ႏွစ္သိမ့္၊ စာနာေပးခဲ့ပါသည္။ အဘယ္မွ် ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ၊ မည္မွ် ၀မ္းနည္းပါေစ ကြၽန္မ၏ တစ္ခုတည္းေသာ ယံုၾကည္ခ်က္ ပန္းတုိင္သည္ကား တကၠသိုလ္ဆရာမ တစ္ဦးျဖစ္ရန္။
          ကြၽန္မတုိ႕အေပၚထားရွိေသာ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား၏ ေမတၱာတရား။ ဆရာ၊ ဆရာမတုိ႕အေပၚ ေလးစား၊ ကိုင္းညႊတ္ရေသာ ကြၽန္မတို႕၏ ရိုေသမႈမ်ား။ ေက်ာင္းသူ၊ ေက်ာင္းသားအခ်င္းခ်င္း အထက္ႏွင့္ေအာက္၊ အတန္းႀကီးႏွင့္ အတန္းငယ္ အျပန္အလွန္ ကူညီေဖးမေသာ ေစတနာမ်ားကို နားလည္၊ ခံစားမိေသာ ကြၽန္မသည္ တကၠသိုလ္ဆရာမ တစ္ဦး ျဖစ္လုိသည္မွာ မထူးဆန္းပါ။ ျမန္မာျပည္ တစ္နံတစ္လ်ား တုိင္းရင္းသားညီအကို ေမာင္ႏွမမ်ား၏ ရိုးရာယဥ္ေက်းမႈဓေလ့မ်ားႏွင့္ သာယာလွပေသာ ေရေျမ ေတာေတာင္ သဘာ၀တုို႕ကို စူးစမ္းေလ့လာခ်င္သည့္ ကြၽန္မသည္ ျပည္နယ္၊ တုိင္း အသီးသီးရွိ တကၠသိုလ္၊ ဒီဂရီေကာလိပ္မ်ားတြင္ ဂုဏ္သိကၡာရွိစြာ ရပ္တည္ႏုိင္မည့္  တကၠသိုလ္ဆရာမ အျဖစ္ ရည္ရြယ္သည္မွာ (ကိုယ့္သေဘာႏွင့္ကိုယ္) သင့္ေလွ်ာ္ညီညြတ္လွသည္။
          ထိုကဲ့သို႕ေသာ အေၾကာင္းတရား မ်ားစြာျဖင့္ တစ္စိုက္မတ္မတ္ ပန္းတုိင္သို႕ ဦးတည္ခဲ့ ေသာ္လည္း ၂၀၀၉ ခုႏွစ္တြင္ ပညာေရး၀န္ႀကီးဌာနေအာက္ရွိ အဆင့္ျမင့္ပညာဦးစီးဌာနမွ နည္းျပ၊ သရုပ္ျပ ရာထူးမ်ား ေခၚေသာအခါ ကြၽန္မ စိတ္ဓါတ္က်သြားရသည္။ “ပညာအရည္အခ်င္း - မဟာဘြဲ႕ရသူ ျဖစ္ရမည္” ဆိုသည္မွာ မွန္ကန္သည္။ ကြၽန္မ မတုန္လႈပ္။ ထုိအခ်ိန္တြင္ မဟာဘဲြ႕ႏွင့္ မဟာသုေတသနဘြဲ႕ ရရွိၿပီးရံုမွ်မက ပါရဂူဘြဲ႕အတြက္ သုေတသနမ်ားပင္ ျပဳလုပ္ေနၿပီ။ “အသက္ကန္႕သတ္ခ်က္ – ၃၀ႏွစ္ထက္ မေက်ာ္ရ။ ၀န္ထမ္းျဖစ္ပါက ၃၅ႏွစ္ထက္ မေက်ာ္ရ” ဆုိသည့္အခ်က္မွာ ကြၽန္မအား တုိက္ရိုက္ ထိခိုက္ေစေတာ့သည္။ အေျခအေန အရပ္ရပ္ေၾကာင့္ ေက်ာင္းမ်ား ပိတ္ထားသျဖင့္ ၁၉၉၄ ခုႏွစ္တြင္ အေျခခံပညာအထက္တန္းေအာင္ျမင္ခဲ့သူ။ တကၠသိုလ္တက္သည့္အခ်ိန္တြင္ တစ္ႏွစ္တစ္တန္း ေအာင္ျမင္ေသာ္လည္း ၂၀၀၃ ခုႏွစ္တြင္မွ ၅-ႏွစ္ တက္ရေသာ သိပၸံ(ဂုဏ္ထူး)ဘြဲ႕ ရရွိ၍ ၂၀၀၅ ခုႏွစ္တြင္ မဟာသိပၸံဘဲြ႕၊ ၂၀၀၆ ခုႏွစ္တြင္ မဟာသုေတသနဘြဲ႕ ပိုင္ဆိုင္ကာ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္တြင္ ပါရဂူက်မ္းျပဳစုေနေသာ ကြၽန္မ၏အသက္သည္ ၃၀ ေက်ာ္ခဲ့ၿပီ။
          ေငြေၾကး၊ အခ်ိန္၊ စိတ္ခံစားမႈမ်ားစြာ အရင္းတည္၍ ရည္ရြယ္ခ်က္အတြက္ ပညာေရး နယ္ပယ္တြင္ ျမႇပ္ႏံွထားခဲ့ေသာ ဘ၀သည္ အခ်ည္းႏွီးျဖစ္ေပၿပီ။ မဟာသိပၸံဘြဲ႕ ၿပီးသည္ႏွင့္ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ေက်ာင္းဆက္မတက္ပဲ လုပ္ငန္းခြင္ ၀င္ေနေသာ ကြၽန္မႏွင့္ အတန္းတူ သူငယ္ခ်င္းအခ်ိဳ႕ တရား၀င္ ၀င္ခြင့္ေျဖဆုိႏိုင္သည္။ “အုိ . . . အသင္ေလာက၊ ဘာေတြျဖစ္ကုန္ၿပီနည္း” ဟုသာ ေအာ္ဟစ္လုိက္ခ်င္ပါေတာ့သည္။
          တကၠသိုလ္ဆရာ၊ ဆရာမ ျဖစ္ရန္ ငယ္ရြယ္ႏုပ်ိဳမႈသည္ အေရးႀကီးသလား။ မဟာဘြဲ႕ႏွင့္ အစိုးရ၀န္ထမ္းျဖစ္ရန္ အေရးႀကီးသလား။ သက္ဆုိင္ရာ ဘာသာရပ္နယ္ပယ္တြင္ ထူးခြၽန္၊ ကြၽမ္းက်င္ရန္ အေရးႀကီးလား။ ကြၽန္မ မေတြးတတ္ေတာ့ပါ။ ထိုကာလအတြင္း ေျမျပင္တြင္ ျပားျပား၀ပ္ေနေသာ စိတ္ဓါတ္အား ျပန္လည္ထူမတ္ရန္ အေတာ္ပင္ႀကိဳးစားခဲ့ရပါသည္။
          “ကံ” ဆုိသည္မွာ “အလုပ္”။ ႀကိဳးစားမွ ကံေကာင္းမည္ဟု တစ္သက္တာလံုး ယံုၾကည္စြဲမွတ္ ထားေသာ၊ မူလတန္းအရြယ္မွ စ၍ စာဖတ္အားေကာင္းခဲ့ေသာ၊ ဘာသာရပ္ ျပ႒န္းစာအုပ္မ်ား သာမက စာမ်ိဳးစံုဖတ္ေသာ ကြၽန္မသည္ ျမန္မာစာ၊ အဂၤလိပ္စာ၊ အေထြေထြဗဟုသုတ တည္းဟူေသာ စာေမးပြဲတြင္ ေရွးက ျပဳခဲ့ဘူးေသာ ကုသိုလ္တုိ႕ကိုသာ မ်က္ေစ့မွိတ္ ယံုၾကည္လုိက္ရ၍ ဆူး စူးေတာ့သည္။ မိမိကိုယ္ကို ရွက္ျခင္း၊ ဆရာသမားမ်ားႏွင့္ အသိုင္းအ၀ိုင္းတစ္ခုလံုးအား ရင္မဆုိင္လုိျခင္း မ်ားစြာႏွင့္ တကၠသိုလ္ ပတ္၀န္းက်င္အား စြန္႕ခြာရန္အထိ ဆံုးျဖတ္မိပါသည္။
          ႏွစ္ရွည္လမ်ား ႀကိဳးစား၊ တည္ေဆာက္ထားေသာ ဘ၀တစ္ခုျဖစ္၍သာ အလြယ္တကူ မၿပိဳပ်က္ျခင္း ျဖစ္သည္။ ကြၽန္မ၏ စိတ္ဓါတ္ခိုင္မာမႈကို စမ္းသပ္သည္ဟုသာ သေဘာထားလုိက္ ရပါသည္။
မၾကာမွီ မဟာတန္းမ်ားမွ ပါရဂူတန္းမ်ားအထိ အဂၤလိပ္စာ အရည္အခ်င္းစစ္ စာေမးပြဲအား ေျဖဆိုေအာင္ျမင္ေသာ အခါတြင္မွသာ မိမိကိုယ္ကို ယံုၾကည္မႈ ျပန္လည္ တည္ေဆာက္ႏုိင္ခဲ့ပါသည္။
          ေန႕စဥ္၊ ေန႕တုိင္း မိမိဘာသာ ေမးမိသည္။ “ပါရဂူဘြဲ႕ ရလွ်င္ ဘာလုပ္မည္နည္း။” အေျဖမရွိပါ။ ထုိအခ်ိန္တြင္ ၀င္ေငြအသင့္အတင့္ ရွိေနေသာ္လည္း ဘ၀ကုိ မေက်နပ္ ႏုိင္ေသးပါ။ သက္ဆုိင္ရာ ၀န္ႀကီးဌာန၏ ခြင့္ျပဳခ်က္ျဖင့္ တရား၀င္ ပညာေတာ္သင္ သြားရျခင္းမ်ိဳးျဖင့္သာ ႏုိင္ငံတကာသုိ႕ သြားလုိပါသည္။ ႏုိင္ငံျခားမွ ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ ရင္ေဘာင္တန္းႏုိင္သည္အထိ ႀကိဳးစားၾကည့္ခ်င္ ပါေသးသည္။
ပန္းတုိင္ေပ်ာက္ေနခ်ိန္တြင္ ကြၽန္မ ဖတ္ဘူးေသာ မဟာဇနကၠဇာတ္ေတာ္မွ စာသားတစ္ခ်ိဳ႕ကို သတိရမိသည္။ ကမ္းမျမင္၊ လမ္းမျမင္ေသာ မဟာသမုဒၵရာတြင္ ကူးခတ္ေနေသာ ဇနကၠမင္းသား အား ေမခလာနတ္သမီးမွ အဘယ္ေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႕ အားထုတ္ေနေၾကာင္း ေမးေသာ္ မင္းသားက “လံု႕လ၊ ၀ီရိယ အက်ိဳးကို ငါျမင္္၍ ကူးခတ္သည္” ဆိုသည့္ စကားအား မၾကာခဏ တစ္ကိုယ္တည္း ေရရြတ္ရင္း အားတင္းထားရသည္။
၂၀၁၁ ခုႏွစ္တြင္ ပါရဂူဘဲြ႕ရရွိေသာ္လည္း ၀န္ႀကီးဌာနတစ္ခုတြင္ သာမာန္၀န္ထမ္းအျဖစ္ အလုပ္၀င္ခဲ့သည္။ ကြၽန္မ ေရာက္ရွိေသာ ေနရာတုိင္းတြင္ ေလ့လာသင္ယူရန္ ဘာသာရပ္မ်ားစြာ ရွိေနပါသည္။ က်ယ္ျပန္႕လွေသာ ဘာသာရပ္နယ္ပယ္မ်ားစြာကို ကြၽန္မ စိတ္၀င္စားပါသည္။ ယခုအခ်ိန္တြင္ ကြၽန္မျပဳလုပ္လိုေသာ သုေတသနမ်ားကို ကူညီအားေပးေသာ ဌာနတြင္ ေပ်ာ္ေမြ႕ ေနေသာ္လည္း . . .။
          ၂၀၁၂ ခုႏွစ္၊ မတ္လ (၃၀)ရက္ေန႕ထုတ္ ျမန္မာ့အလင္း သတင္းစာတြင္ ပညာေရး ၀န္ႀကီးဌာန၊ အဆင့္ျမင့္ပညာဦးစီးဌာနေအာက္ရွိ တကၠသိုလ္၊ ဒီဂရီေကာလိပ္မ်ားတြင္ နည္းျပ၊ သရုပ္ျပ ရာထူးမ်ား ေလွ်ာက္ထားရန္ ဆုိသည္ကို ဖတ္မိေသာအခါ အနာေဖးတက္၍ တည္ၿငိမ္စျပဳေနေသာ ဒဏ္ရာေဟာင္း ျပန္ေပၚလာသည္။ ေၾကညာခ်က္ကို အားတင္း၍ ဖတ္ၾကည့္ေသာအခါ “ပညာအရည္အခ်င္း - အနိမ့္ဆံုး မဟာဘြဲ႕ရရွိၿပီးသူ ျဖစ္ရမည္။ အသက္ ကန္႕သတ္ခ်က္ – ၂၀၁၂ ခုႏွစ္၊ ေမလ ၃ ရက္ေန႕တြင္ အသက္ ၃၅ ႏွစ္ထက္ မေက်ာ္လြန္သူ၊ မဟာသုေတသနဘြဲ႕ ရရွိၿပီးသူျဖစ္ပါက ၃၇ ႏွစ္ထက္ မေက်ာ္လြန္သူ၊ ပါရဂူဘဲြ႕ ရရွိၿပီးသူ ျဖစ္ပါက ၄၂ ႏွစ္ထက္ မေက်ာ္လြန္သူ ျဖစ္ရမည္။” ၀မ္းသာစိတ္မ်ား လူတစ္ကိုယ္လံုး ပ်ံ႕ႏွံ႕သြားသည္။ “ေျဖဆုိရမည့္ ဘာသာရပ္- အဂၤလိပ္စာ၊ သက္ဆုိင္ရာ ဘာသာရပ္။” ဤစာေၾကာင္း အေရာက္တြင္ ေက်နပ္စိတ္မ်ားျဖင့္ မ်က္ရည္မ်ား၀ဲလာသည္။ ဟုတ္ပါသည္။ အနာဂါတ္၏ မ်ိဳးဆက္သစ္မ်ားကို ေလ့က်င့္၊ သင္ၾကားေပးမည့္သူမ်ားအား ယခုကဲ့သို႕ ေရြးခ်ယ္သင့္ပါသည္။
          ေၾကျငာခ်က္ အဆံုးနားတြင္ “ပါရဂူဘဲြ႕ ရရွိၿပီးသူမ်ားသည္ လူေတြ႕ႏႈတ္ေျဖကိုသာ ေျဖဆုိရမည္” တဲ့ . .။ ဘုရား . . ဘုရား။ ကြၽန္မ၏ မ်က္ေစ့အား မယံုႏုိင္ေလာက္ေအာင္ပင္။ ေသခ်ာေစရန္ ထပ္ခါ၊ ထပ္ခါ ဖတ္မိသည္။ ခ်က္ျခင္းပင္ ကြၽန္မႏွလံုးသားထဲမွ ကံ့ေကာ္ရနံ႕ကို ရလုိက္မိသလုိ ခံစားရသည္။
          ဒီဘ၀ ဒီမွ်သာဟု စိတ္ေလွ်ာ့ထားေသာ အိပ္မက္ေဟာင္း။ ယခုအခ်ိန္တြင္ တကၠသိုလ္ ဆရာမမ်ားျဖစ္ေနေသာ ကြၽန္မထက္ အသက္ေရာ၊ အတန္းပါ ငယ္ရြယ္သည့္ ညီမေလးမ်ားႏွင့္ ဆုံေတြ႕တိုင္း ျဖစ္မိေသာ သိမ္ငယ္စိတ္။ ေရာက္ရွိသည့္ ေနရာဌာနတြင္သာ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားပါေတာ့မည္ဟု အားတင္းထားရသည့္စိတ္မ်ား။
          ၃-ႏွစ္တာ ကာလအတြင္း ခံစားခဲ့ရသမွ်ကို ေမ့လုိက္ပါေတာ့မည္။ ႏွလံုးသားထဲမွ က့ံေကာ္ရနံ႕၏ ေခၚေဆာင္ရာအတုိင္း အမိတကၠသိုလ္ရင္ခြင္သို႕ ျပန္လာခဲ့ပါမည္။ ကြၽန္မအား အမိ တကၠသိုလ္မွ ျပန္လည္လက္ကမ္းႀကိဳဆုိမည္ ဆုိပါက ပညာေရးျဖင့္ ေခတ္မွီဖြံ႕ၿဖိဳးတုိးတက္ေသာ ႏုိင္ငံေတာ္ႀကီး တည္ေဆာက္သည့္ေနရာတြင္ ကြၽန္မတတ္စြမ္းသမွ် အုတ္ေလးတစ္ခ်ပ္၊ သဲပြင့္ငယ္ တစ္မႈန္အျဖစ္ ပါ၀င္ပါမည္။ ကြၽန္မ၏ရင္တြင္းမွ ထြန္းလင္းေနေသာ ဆီမီးတုိင္ေလး တစ္တုိင္အား အႀကိမ္ႀကိမ္၊ အဖန္ဖန္ လက္ဆင့္ကမ္း ထြန္းညိႇေပးျခင္းျဖင့္ ပညာဟူေသာ အလင္းေရာင္ အ၀န္းအ၀ိုင္း က်ယ္ျပန္႕ေစပါမည္။ မေမွ်ာ္လင့္ရဲေသာ္လည္း မ၀ံ့မရဲဆုေတာင္းမိပါသည္။ ကြၽန္မတုိ႕ ေပးဆပ္၊ ျမႇပ္ႏွံခဲ့ရေသာ အခ်ိန္အတုိင္းအတာအရ သင့္ေလွ်ာ္ေသာ ေနရာတစ္ခုမ်ား သတ္မွတ္ေပးခဲ့မည္ ဆုိပါလွ်င္ အတုိင္းထက္အလြန္ ေပ်ာ္ရႊင္မိေပမည္။
          ကြၽန္မတုိ႕အေပၚ ကုိယ္ခ်င္းစာတရားျဖင့္ စာနာ၊ နားလည္ေပးခဲ့ေသာ တာ၀န္ရွိသူ အားလံုးကို ေလးစား၊ ေက်းဇူးတင္စြာျဖင့္ . . . ။

                                                                                                                                       ရွင္းသန္႕လြင္
                                                                                                                                       7 day News Journal
                                                                                                                                          အတြဲ၁၁၊ အမွတ္ ၈
                                                                                                                                  ၂၀၁၂ခုႏွစ္၊ ေမလ ၃ ရက္

No comments:

Post a Comment

Twitter Bird Gadget