Sunday, February 10, 2013

က်ေနာ္နဲ႔ သမိုင္းမွတ္တမ္းတင္ က်ေနာ္႔တပည့္မ်ား

က်ေနာ္နဲ႔ သမိုင္းမွတ္တမ္းတင္ က်ေနာ္႔တပည့္မ်ား

က်ေနာ္ေလ……………
က်ေနာ္႔တပဲ႔(ပည့္)ေတြကို ေမးဖူးတယ္၊
မင္းတို႔ ဘြဲ႕ယူ(ရ)ၿပီးရင္ ဘာလုပ္ၾကမလဲ။
သူတို႔ အမ်ားစု
စုၿပီးမ်ား တိုင္ပင္ထားၾကသလား…..။

အိုး ဆရာကလဲ …….
ဘာလုပ္ရမွာလဲ၊
အေဖနဲ႔အေမနဲ႔ ဓာတ္ပံု တြဲ႐ိုက္ရမွာေပါ႔တဲ႔။

သူတိို႔ေျပာတာ မမွားေပမယ္႔
က်ေနာ္႔ရင္ထဲမွာေတာ႔ မခ်ို၊
သူတို႔မွာလည္း အနာဂါတ္မ႐ိွ၊
ဟိဆို သြားၿဖဲေတာ႔ ျပခဲ႔ရသေပါ႔။

သူတို႔ေျပာတာ
သူတို႔ အနာဂါတ္မပါ၊
တိုင္းျပည္အနာဂါတ္မပါ။

က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ တကၠသိုလ္ပညာ
မွားသလား မွန္သလား……………
က်ေနာ္ တကၠသိုလ္ဆရာ
ဥာဏ္မမီေတာ႔ပါ။

က်ေနာ္ကေတာ႔
သူတို႔ အနာဂါတ္အတြက္….
က်ေနာ္တို႔ တိုင္းျပည္အတြက္ စသျဖင့္ေပါ႔ ....
သူတို႔ ကေတာ႔
ဘ၀အတြက္
စားနပ္ရိကၡာအတြက္
ဘာမွ မပ႔ံပိုးနိုင္တဲ႔ တကၠသိုလ္ပညာ
ဓာတ္ပံု ႐ိုက္ထားဖို႔သာ………..။   

(ကၽြန္ေတာ္ဟု သံုးရတာ ကၽြန္ေစာ္နံလို႔ က်ေနာ္ဟုသာ သံုးပါရေစ)

ေဇာ္မ်ိဳးလိႈင္(ဒဂံုတကၠသိုလ္)
(2012, October, 20 - 1:27am)

No comments:

Post a Comment

Twitter Bird Gadget