Tuesday, January 22, 2013

ရန္ကုန္အေရွ႔ပိုင္တကၠသိုလ္ ဆရာဆရာမအသင္း၏ သေဘာထားခံယူခ်က္

-->
တကၠသိုလ္ဆရာဆရာမအသင္းဆိုသည္မွာတကၠသိုလ္ဆရာဆရာမမ်ား၏အက်ိဳးစီးပြားအတြက္ဖြဲ႕စည္းထားေသာအသင္းျဖစ္ေၾကာင္းအသင္းအေၾကာင္းစိတ္ပါ၀င္စားသူတိုင္းသိရွိၿပီးျဖစ္ပါသည္။ အသင္း၏အင္အားသည္လည္းအားရစရာေကာင္းေသာအဆင့္တြင္ရွိေၾကာင္းေတြရသျဖင့္၀မ္းေျမာက္ၾကရပါသည္။အသင္း၏ခံယူခ်က္ႏွင့္သေဘာထားကို အားလံုးကိုယ္စားတင္ျပရပါလွ်င္ ေအာက္ပါအတိုင္းျဖစ္ပါသည္။
          ဆရာဆရာမတိုင္းသည္ မိမိတို႔၏ အခြင့္အေရးႏွင့္ ပညာေရး၊လူမႈေရး စေသာမိမိကိုယ္တိုင္ႏွင့္ မိမိ၏မိသားစုအတြက္အခက္အခဲမ်ားရွိၾကသည့္အခါတိုင္းလူ႕သေဘာသဘာ၀အတိုင္းစိတ္ပ်က္အားငယ္မႈမ်ားႏွင့္ ႀကံဳေတြ႔ေကာင္းႀကံဳေတြ႕ၾကရမည္မွာလည္း အမွန္ပင္ျဖစ္ပါသည္။ မိမိတို႕သည္ ဆရာဆရာမမ်ားျဖစ္သည့္ အားေလ်ာ္စြာ အဘက္ဘက္မွ ေအးခ်မ္းစြာဘ၀ကိုျဖတ္သန္းတတ္ၾကေသာ္လည္း ဆရာဆရာမဘ၀အေပၚ အားငယ္စရာေကာင္းသည္အေျခအေနမ်ားႏွင့္ႀကံဳေတြ႕ရသည့္ကာလတြင္ မိမိတို႕ဆရာဆရာမအခ်င္းခ်င္း ရင္းႏွီးစြာတိုင္ပင္ေဆြးေႏြးၾကျခင္းသေဘာကို မိမိတို႕အသင္းမ်ားကစတင္အေျခခံပါသည္။
          ထိုမွတစ္ဆင့္တက္ၿပီး တစ္ႏိုင္ငံလံုးရွိတကၠသိုလ္ဆရာဆရာမအားလံုးသည္ လူကိုယ္တိုင္ျဖစ္ေစ၊ နည္းပညာဆိုင္ရာ ဆက္သြယ္ေရးကိုၾကားခံကာျဖစ္ေစ အခ်င္းခ်င္းေဆြးေႏြးတိုင္ပင္ကူညီႏိုင္ၾကရန္လည္း မိမိ တို႔အသင္းကလိုလားပါသည္။ ထို႔အတြက္ဆရာဆရာမမ်ားအာလံုးသည္ အသင္းတည္တံ့ခိုင္မာၿပီး ဆရာဆရာမအားလံုးအတြက္ရပ္တည္ေပးႏိုင္မည့္အေနအထားသို႕ေရာက္ရန္အတြက္ကိုယ္တိုင္ကိုယ္က်ပါ၀င္ေဆာင္ ရြက္ရန္လည္း တိုက္တြန္းလိုပါသည္။
      ျမန္မာႏိုင္ငံတကၠသိုလ္မ်ားသမိုင္းတြင္ ပညာေရးဆိုင္ရာျပဳျပင္ေျပာင္လဲမႈမ်ားျဖစ္ေပၚတိုးတက္ေနေသာ အခ်ိန္ကာလမ်ိဳးတြင္ ေခတ္ကိုသတိျပဳရင္း အေျပာင္းအလဲတြင္ ရပ္တန္႕က်န္မေနေစဘဲ မိမိတို႕၏ ဘ၀ဟန္ပန္ ကို ေျပာင္လဲေပးျခင္းျဖင့္ အနာဂတ္ကာလတြင္ႀကံဳေတြ႕ရမည့္မိမိဘ၀ပံုစံကို မိမိစိတ္တိုင္းက် ပံုေဖာ္ႏိုင္မည္ ဟု လည္း အသင္းကယံုၾကည္ပါသည္။
          ထိုသို႕ေသာအေျခအေနမ်ားကိုအေၾကာင္းျပဳကာ တကၠသိုလ္ဆရာဆရာမ်ားအသင္းမ်ား ေပၚေပါက္ လာခဲ့ရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္ ေဖာ္ျပလိုပါသည္။ ဆရာဆရာမတိုင္းသည္ မိမိတို႕အခြင့္အေရးကို မိမိတို႕ကိုယ္တိုင္ ကာကြယ္ႏိုင္ရပါမည္။မိမိတို႕ကိုယ္တိုင္လည္းေျပာင္းလဲၾကရန္လိုအပ္ေသာအခ်ိန္ေကာင္းအခါေကာင္းသို႕ ေရာက္ရွိေနၿပီျဖစ္ေသာေၾကာင့္ တကၠသိုလ္ဆရာဆရာမအသင္းမ်ားအားလံုး၏ကိုယ္စားထိုအသင္းမ်ား၏သေဘာထားအခ်ိဳ႕ကို တင္ျပေရးသားလိုက္ရပါသည္။

No comments:

Post a Comment

Twitter Bird Gadget